Tags

, , , , , , , , , ,

Î: Matei, aud că ai fost recent premiat în cadrul unor festivaluri independente organizate în București. Ce premii ai luat?

1471929_10201878303332302_725342887_n

R: Da, așa se pare! La doar 2 săptămîni de la premiera oficială, rolul “Bărbatului” din LSD Theatre Show îmi aduce un premiu la festivalul “Undercloud” pentru cel mai bun actor, iar la festivalul “Bucharest Fringe” premiul pentru cea mai bună interpretare!

Î: E pentru prima oară cînd primești premii pentru activitatea ta profesională?

R: Da, este pentru prima oară cînd sunt premiat!

Î: Cum te ajută premiile azi? Ai simțit vreun efect real după? 

R: După obținerea celor 2 premii am reușit în sfîrșit să dau un mic avans pentru mașina mult visată plus o mini-vacanță de 2 săptămîni pentru 2,3 persoane în Canare. Glumesc! Prea mult spus: “efect real” … doar efect, e suficient.

Î: Sînt premiile un PR bun între colegi?

R: Doar între colegi funcționează “magia”. Glumesc, again, da cred că sînt un “PR bun între colegi”, dat fiind faptul că în București nu aveam nici un spectacol de teatru, exceptînd musical-urile în care joc la Teatrul Național de Operetă “Ion Dacian: “Romeo și Julieta” și “Rebecca”. Așadar aceste 2 premii le-au dat șansa colegilor mei din București (mai mici, mai mari) să mă cunoască ceva mai bine. Colaborez și cu Teatrul Național TimișoaraMihai Eminescu“, loc în care am avut șansa să cresc cu roluri faine și interesante: “Mircea” din Gaițele, “Vrosky”, Anna Karenina, o montare de excepție a Adei Lupu Hausvater, “Antonius” – Iulius Caesar, regia Alexander Hausvater

1463550_10201878304932342_1056283996_n

Î: În toamna aceasta ai avut premiera cu spectacolul LSD Theater Show. De ce ai ales să joci în acest proiect? Ce te-a atras la acest text?

R: Îmi doream foarte mult o “partitură”, un “One man show”….și a venit un… “Two woman show”, pentru că nici partenera și producătoarea acestui spectacol nu se lasă mai prejos, făcînd un tur de forță de zile mari. Mi-a plăcut foarte mult textul, foarte, foarte, foarte mult, cu toată bătaia de cap, mi-a plăcut pentru că este foarte bine scris, o construcție perfectă pe care am simțit-o de la început că odată apucată, apucată rămîne, ceea ce s-a și vazut. Umorul este deștept, cu gust și de calitate, presărat pe alocuri cu discuții foarte concrete și serioase despre viață … contrapunctul m-a fascinat, so … I did it.

Î: Ești în căutarea unor texte noi? Preferi texte românești sau străine? Ca actor, ce te atrage mai ales la un text? Ce cauți?

R: Da … caut texte bune: noi sau vechi, cu sau fără “contrapunct”, situație să fie.

Î: Ce proiecte ai în continuare?

R: Am început un nou spectacol în Bucuresti…un musical independent, despre care, din păcate, nu pot spune fanilor mai nimic, deocamdată. Ne vedem pe LSD la Godot de la 22 … scuze … pe 22 la Godot, cu LSD Theatre Show.  (Godot Cafe Teatru, strada Blănari, nr. 14. Preț bilet: 30 RON. Tel rezervări: 021 31 61 682 / 0736 414 244).

1473019_10201878316372628_1901188145_n

În încheiere aș vrea să-i mulțumesc mult lui Horia Suru, regizorul acestui spectacol cu care am lucrat ex-cep-țio-nal și Isabelei Neamțu, producătoarea și partenera mea de scenă, fără care n-aș prea fi ajuns pe aici.

**

CITIȚI ȘI:

Hamlet. Next Hours la Godot Cafe-Teatru

