Tags

, , , , , , , ,

68127_10151183864193379_1112995550_n

Imi doresc de-o vreme incoa sa mananc la The Brasserie, braseria (cred), dupa cum ii zice numele, deschisa la parterul hotelului Capital Plaza de pe Iancu de Hunedoara (intersectia Perla). De cate ori treceam cu masina prin fata ma gandeam: uite, acolo o sa merg in curand.

Am mers azi, alungata de gheata si zapada nestransa din Centrul Vechi unde am cautat intai un loc sa beau o cafea si sa manac o salata. Nu-i vorba, puteam pana la urma sa-mi rup picioarele si pe patinoarul din fata Cafenelei Liberale, “vecina” din dreapta braseriei. Si putea sa ma traga in tzeapa pentru gandurile necurate un turtur ce atarna obraznic, cum e si politica din ziua de azi, de un felinar cu un bulb ca un ghiocel tumefiat plasat implacabil in drumul meu. Dupa un slalom printre atatea obstacole, intru triumfatoare, imi las haina civilizat la cuierul din hol si ma asez la o masa.

Cum s-ar zice, parca rezervase cineva braseria pentru mine.

Am inceput sa ma simt imediat nelalocul meu. Eram intr-un muzeu? Nu trebuia sa ma asez? Exista un clenci de care nu m-am prins? Vreo metoda rafinata prin care sa-i atrag pe chelneri sa vina la mine? Trebuia sa le trimit intai un mail, o scrisoare? Sa fi dat un telefon?  Si daca vine cineva si-mi zice sa ma ridic? Daca ma cearta ca am stricat armonia tacamurile savant aranjate pe masa? In fine, vazand ca nu se intampla chiar nimic, dar nimic, nimic, ma mai linistesc si incep sa ma uit de jur imprejur.

Altfel frumos. Extrem de bibilit si de aranjat, de fapt atat de aranjat incat mi-a fost rusine sa-mi pun laptop-ul pe masa si sa incep sa scriu de acolo. Mult prea aranjat pentru o amarata de braserie. Mult prea pretentios. Parca eram prin Notting Hill, ceva gen, dar acolo, din cate imi amintesc, restaurantele nu se numesc braserii.

Doi tineri care s-au oprit de vorba la intrarea in hotel ma scaneaza din cap pana in picioare. Asta ma face sa ma ridic si sa plec. Probabil ca e prima oara cand vad pe cineva acolo.

8 pentru design, foarte frumos, dar am mai vazut, cred ca recunosc si “mana” designerului, si pre pretioso pentru o braserie

0 pentru servire

0 pentru mancare

———————

2,66 – e nota e care le-o “servesc” eu, dupa prima mea vizita.

Total nerecomandat.

Ce sa mai zic? La mai mare!

